Известие

Collapse
No announcement yet.

Alfa Romeo 166 цифров ТВ тунер

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Започнах и аз да се замислям за телевизия Изчетох темата Нямам претенции за звука Искам сутрин като тръгна за работа да гледам новините Ако може някой да нахвърля пресни цени и какви компоненти и средства ще ми трябват Примерно тунер с РГБ изход антена усилвател кабели букси и ориентировъчни цени
    ALFA ROMEO 166 2.4JTD 98 136НР бивша, 2.4JTD 2002 150НР настояща

    Comment


    • някакакъв жокер как можем да го подкараме това на 147/гт?
      СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
      сегашната: Алфа Ромео 1.9 JTDm 150 кончета под капака

      Comment


      • Колеги а относно за формат divx може ли да си гледам клипове през нави-то и как става

        Comment


        • През навигацията няма да стане. Трябва към ICS-а да се свърже отделен плеър, който възпроизвежда divx. Тунерите, които сме дискутирали тук, обикновено имат вграден такъв.


          159 1.8 MPI
          166 2.0 TS (ex)

          Comment


          • мерси много колега аз съм от пловдив ще потърся някой сервиз за аудио да видим кво ще излезне ако като цена знаеш ли колко излиза и какво качество ще има,имам голям мерак да си гледам клиповете в Алфетката....

            Comment


            • Тунерчето струва около 40 лв.
              Важно е то да има RGB изходи за да може да се върже към ICS-а.


              159 1.8 MPI
              166 2.0 TS (ex)

              Comment


              • Колеги извадих пинове от друга букса Как да присъединя кабелите отиващи към скарта От първите постове виждам обикновени кабели а доколкото разбрах те трябва да са с оплетка или бъркам нещо Благодаря предварително и весели празници на всички
                ALFA ROMEO 166 2.4JTD 98 136НР бивша, 2.4JTD 2002 150НР настояща

                Comment


                • Първоначално публикувано от iveli Покажи съобщение
                  Колеги извадих пинове от друга букса Как да присъединя кабелите отиващи към скарта От първите постове виждам обикновени кабели а доколкото разбрах те трябва да са с оплетка или бъркам нещо Благодаря предварително и весели празници на всички
                  На скарта си има пинове на които се връзва активното жило (input) и такива на които се връзва оплетката (ground). Откъм ICS - а оплетките обединяваш и връзваш на шаси.

                  На схемата:


                  оплетките не са нарисувани между двете букси, но са означени в краищата, като кръгче, което символизира оплетката.

                  Примерно откъм черната букса на един от ширмованите кабели активното жило е свързано към пин 4. Оплетката му е свързана към пин 3 (шаси). Откъм скарта, същият този кабел е свързан, като активното му жило отива на пин 15 а оплетката му на пин 13.
                  Last edited by ecotronic; d.m.y г., 11:27.


                  159 1.8 MPI
                  166 2.0 TS (ex)

                  Comment


                  • Да споделя моят проект Приемника ще бъде в таблото под блока за управление на климатика или вариант 2 Моят панел до скоростния лост има 4 бутона от които един е неизползваем и има тапа Там ще е цялата игра На мястото на единият диод на бутона монтирам предавателя на дистанционното а на мястото на другият диод диода от тунера Самият бутон който сега е тапа ще го направя активен През него ще превключвам на тв Въпроси
                    1Параметри на кабелите с оплетка или някакъв модел че чувам че има доста негодни
                    2Превключвателите в бутоните на предният панел ще станат ли за бутон за тв Достатъчно мощни ли са или трябва да търся други Имам втори панел от който мога да взема ключето но ако върши работа
                    3Грешно ли е ако отрежа захранващият щепсел от кабела и същият кабел вържа на необходимото място В предните постове имаше писано някъде към авариините
                    ALFA ROMEO 166 2.4JTD 98 136НР бивша, 2.4JTD 2002 150НР настояща

                    Comment


                    • Аз съм направил нещо подобно. На тапата от неизползвания бутон изведох светодиода за състоянието на тунера и приемника за дистанционното. Ключе за пускане/гасене на тунера и превключване режима на ICS - а ползвам отделно.

                      На въпросите:

                      1 - Най-обикновен екраниран кабел с многожичен активен проводник и външен диаметър на кабела 3 - 4 мм.

                      2 - За мощността на контактите на бутоните - няма проблем.
                      Не разбрах обаче, дали ще пускаш и спираш захранването на тунера от бутон или той ще стои постоянно захранен пък ще го пускаш и спираш от дистанционното. Ако е втория вариант, то ти трябва само един контакт, който да комутира управляващия режима на ICS - а вход към шаси.

                      3 - С какви параметри е захранването на тунера, който ще ползваш?


                      159 1.8 MPI
                      166 2.0 TS (ex)

                      Comment


                      • Ще ползвам вариант 2 Мисля чрез активирането на тази тапа в бутон да прекъсвам масата Или да го използвам като ключе което вие сте сложили настрани Затова питах дали ключетата на тези бутони ще вършат работа Приемника е нео цитиран в темата Вече е разпарчетосан и сега си играя с преместването на елементите
                        ALFA ROMEO 166 2.4JTD 98 136НР бивша, 2.4JTD 2002 150НР настояща

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от iveli Покажи съобщение
                          Ще ползвам вариант 2 Мисля чрез активирането на тази тапа в бутон да прекъсвам масата Или да го използвам като ключе което вие сте сложили настрани Затова питах дали ключетата на тези бутони ще вършат работа Приемника е нео цитиран в темата Вече е разпарчетосан и сега си играя с преместването на елементите
                          Той се захравна с 5V. Нали няма да го боднеш директно на 12?


                          159 1.8 MPI
                          166 2.0 TS (ex)

                          Comment


                          • Хе Хе Няма Още едно уточнение Проводникът свързващ пинове 5 и 21 който минава през ключа ми се струва че има разклонение Ако е така къде е по добре да го замася На АЦС или на таблото Или това не е проводник
                            ALFA ROMEO 166 2.4JTD 98 136НР бивша, 2.4JTD 2002 150НР настояща

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от iveli Покажи съобщение
                              Хе Хе Няма Още едно уточнение Проводникът свързващ пинове 5 и 21 който минава през ключа ми се струва че има разклонение Ако е така къде е по добре да го замася На АЦС или на таблото Или това не е проводник
                              Пин 21 на скарт-а се свързва с корпуса на ICS-а (шаси). После пин 5 от зелената букса на ICS-а трябва да се свърже към шаси за да мине ICS - ът в режим "работа с външен RGB източник". Т.е - на дисплея да се визуализира това, което се получава през RGB входовете.


                              159 1.8 MPI
                              166 2.0 TS (ex)

                              Comment


                              • Приемника постоянно ли ще бъде захранен Това няма ли да доведе до оттечка Според мен трябва да му сложа ключе Щом взимам ток от постоянно захранен кабел
                                ALFA ROMEO 166 2.4JTD 98 136НР бивша, 2.4JTD 2002 150НР настояща

                                Comment

                                Working...
                                X